بیگ بنگ

مادر جان به نظرم با آمدن تو ما شاهد "بیگ بنگ " زندگی خود خواهیم بود!من واقعا با همه وجودم دارم این اتفاق بزرگ را حس می کنم.

دارم فکر می کنم که چقدر مسئولیتم بیشتر خواهد شد.باید خیلی کار ها بکنم.مثلا این که تاریخ بیشتر بخوانم ، اطلاعاتم را بیشتر کنم درباره همه چیز.میدانی مادر جان ، عزیزکم ، باید بتوانم جواب سوالاتت را بدهم! وقتی آموزشت را شروع کنم چقدر باید بیاموزم ، چقدر لذت بخش است است که خیلی چیز را با تو یاد بگیرم ، چقدر عالی است.

دارم یاد می گبرم که زمانم را مدبریت کنم.نظم را بیشتر اجرا کنم.هر چیزی را که به ذهنم می آید همان لحظه اجرا کنم و به قول آن نویسنده خوب "قورباغه ام را قورت بدهم".

خدایا سپاسگزارم بابت این تغییر بزرگ.

مادر جان مطمئن هستم که با آمدنت من آدم بهتری خواهم شد و آرزو می کنم که من و تو و پدرت بنده های خوبی برای خداوند باشیم و خانواده خوبی برای هم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:42 ب.ظ http://whale.blogsky.com

اینجا دارم از زیباترین نوع حس مادرانه لذت میبرم..
خوشبختیتون زیاد!خیلی زیاد..

ممنون از شما عزیزم.بهترین لحظه ها رو برای شما آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد